Translate

19 Temmuz 2008 Cumartesi

PİRİNÇ SALATASI

MALZEMELER:

1.5 su bardağı pirinç
1.5 adet havuç(rendelenecek)
5 dal taze soğan
yarım demet maydanoz
5-6 adet kornişon turşu
5 adet közlenmiş kırmızı biber
2 limon suyu
göz kararı zeytinyağ
tuz,kuru nane,kırmızı pul biber

YAPILIŞI:

1) Pirinçi sıvıyağla kavurarak pişirdim. Aklıma başka türlü bir sunum geldi. Soğuyan pirinçe bahartları ,limon suyu ve biraz zeytinyağ ekleyerek karıştırdım.
2) Pirnçi üç eşit parçaya ayırdım,birine rendelenmiş havuç,birine ince doğranmış taze soğan,maydanoz ve kornişon turşu,üçüncüyede közlenmiş kırmızıbiberi ekleyerek ayrı ayrı karıştırdım.
3) kek kalıbına üç ayrı pirinç karışımını yerleştirdikten sonra ters çevirerek servis tabağına aldım

.HPIM1674

Bu resmim biraz parladı,ışık ayarını yapamadım tekrar çekmeyede fırsatım olmadı.

Böyle resmini çektikten sonra güldencehobi'de olduğu gibi hepsini birbirine karıştırarak bir resim daha çektim. Kısacası bir tarif iki sunum..Gerisi size kalmış.

HPIM1673

Hiç yorum yok: