Translate

20 Temmuz 2008 Pazar

SOSİSLİ KURABİYE

www.nennenmutfakta.blogcu.com
Arkadaşımın sitesinde görünce çok beğendim ve yapmak istedim. Gerçekten çok güzel bir kurabiye.Çoçuklar bayıldı. Arkadaşımın ellerine sağlık ve teşekkürler.

HPIM1530.JPG

Asıl tarife arkadaşımın sitesinden ulaşabilirsiniz çünkü ben biraz değişiklik yaptım,katı yağ kullanmak istemediğim için sıvıyağ kullandım.

MALZEMELER :

2 çay bardağı sıvıyağ

1 kase yoğurt

1 yumurta(sarısı üzerine)

yarım limon suyu

1 paket kabartma tozu

Aldığı kadar un

iç malzemesi,

Dilimlenmiş sosis

Kaşar peyniri rendesi

YAPILIŞI:

1)Sıvıyağ, yoğurt, yumurta akı ve limon suyu karıştırılrır.

2)Tuz, kabartma tozu ve un ilave edilerek yumuşak bir hamur elde edilir.Hamur 15 dakika kadar dinlenmeye bırakılır.

3)Dinlenen hamur istenilen büyüklükte açılarak karelere bölünür.Herbir karenin içine sosis ve kaşar rendesi konularak karşılıklı iki kenarları üst üste gelecek şekilde kapatılır.

3)Yumurta sarısı sürüldükten sonra çörek otu atılarak pişirilir.

Hiç yorum yok: