Translate

15 Ağustos 2008 Cuma

KURDELE NAKIŞI ÖRTÜ

Fotograf-0008

Gülay arkadaşımı bilenler vardır mutlaka..
blogcudaki siteyi birlikte açmış ve yol almıştık ama o beni yarı yolda bıraktı neyse...bu konulara çok girmeyelim....
İşte o Gülay arkadaşım yeni evine taşındı,bende ona kendi ellerimle bu örtüyü işledim. Masa ve aynanın önüne olmak üzere iki parça işledim. Benim çok hoşuma gitti hatta aynısından kendime de yapmaya karar verdim.

Fotograf-0007
Kumaş olarak janjanlı yeşil tafta kullandım. İpek kurdele ile örümcek güller ve yaprak çalıştım. Dalları zincir işi,moline iplikle yaptım. Aralarda simli ipilik ve pullar kullandım.

5 yorum:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

on parmakta on marifet maaşallah

Halenze dedi ki...

bak gördün mü gülay seni yarıda bırakmış. sende örtünün yarısını işleyip götürseydin:) ellerine sağlık sultanlara layık olmuş. öptüm seni

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok kibarmış,eline sağlık:)
bu sene kurdela nakışına doydum ben,annem harikalar yaptı:))

HÜLYA dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Adsız dedi ki...

Vay beee, olay budur işte:) Hayatım ellerine kollarına sağlık çok kibar ve çok zarif olmuş. Bence de hemen kendine de bir tane yap. Çok şık olacağından eminim. Hem yemekler hem el işleri ayol nasıl vakit bulabiliyorsun bunlara?? Maşallah, maşallah, kız popoyu kaşı, nazar değmesin:) Kocaman sevgiler