Translate

10 Mayıs 2008 Cumartesi

YOĞURTLU PATATES SALATASI

Merhabalar ,nihayet döndüm.İki günlüğüne gittiğim Ankara'dan 1 hafta'da kurtulabildim. Neyseki artık evimdeyim ayrıca sizlerleyim. Kızımı doktora götürmek için gitmiştim,ama beklenmeyen şeyler çıktı ve küçük bir operasyon geçirdi. Şimdi çok iyi bugün kreşe giderken mutluydu.

Bu ziyaretimden anladığım boğulursan büyük şehirde boğul idi. Trabzonda 3 senedir kimsenin anlamadığını hemen anladılar .Ne diyeyim.Allah doktorları başımızdan
eksik etmesin fakat daha özenli ve itinalı hasta baksınlar.....

Giderken hazırladığım bir tarif gelsin yine,çünkü dün geldim daha birşeyler yapmak fırsatım olmadı. Hepinize beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

MALZEMELER:

5 adet patates
3 adet havuç
3 diş sarımsak
300 gr yoğurt
2 limon suyu
yeteri kadar zeytinyağ
tuz
üzerini süslemek için,kırmızıbiber ve turşu

HPIM1733

YAPILIŞI:

1)Patatesleri haşlayın ve çatalla ezin,Limon suyu,tuz ve zeytinyağı ekleyerek iyice karıştırarak servis tabağının altına yayın.
2)Havuçları rendeleyerek 1 diş sarımsakla az yağda kavurun.Kavurduğunuz havuçları patates püresinin üzerine yayın.
3)Sarımsaklı yoğurt hazırlayın ve havuçun üzerine dökerek servis yapın.

Hiç yorum yok: