Translate

8 Ekim 2008 Çarşamba

MEYVELİ BEZE

MALZEMELER:

2 elma
2 ayva
2 su bardağı şeker
4 yumurta
4 yemek kaşığı un
1 lt süt
1 paket vanilya
1 su bardağı pudra şekeri


DSCN7040

Resmi sevgili arkadaşım Aysel'in çok sevgili eşi Enver çekti. Kendisi hobi olarak fotoğrafcılıkla uğraşıyor. Değişik bir konsep oldu.ne dersiniz. Ama harika bir lezzet denemenizi tavsiye ederim.


YAPILIŞI:

1) Elma ve ayvaları rendeleyerek yağsız tavada 1 su bardağı şeker ile meyveler iyice suyunu çekene kadar pişirin.

2) Pişen meyveleri altını ıslattığınız borcama dökün.

3) 1 su bardağı şeker ile 4 yumurta sarısını mikserde iyice çırpın.Çırptığınız karışımı tencereye alın ve içine 4 yemek kaşığı unu,1 lt sütü ve vanilyayı ekleyerek üzeri göz göz olna kadar pişirin.

4) Pişen muhallebi soğuyunca meyvelerin üzerine dökün.

5)Kalan 4 yumurta akını mikserde çırpın.Aklar tepeçikler oluşturana kadar çırpmaya devam edin.Çırpma işlemi bitince muhallebinin üzerine dökün.

6) Borcamı üzerindeki yumurta akları pişene kadar fırına verin.

6 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

öncelikle ziyaretiniz için çok teşkr ederim..yeni keşfetmişsiniz beni:) bende size daha önce gelmemişim hiç çok memnun oldum herzaman beklerim..bezeyi hiç by şekilde denememiştim değişik olmuş şahane görünüyor ellerinize sağlık kocaman sevgiler..

NiNo dedi ki...

saniyecim boregi sormussun evet tek tek alip inceltiyosun actigin bezeleri kolay gelsin insaallah begenirsiniz ellerine saglik seninde beze harika olmustur eminim ben cok severim

Adsız dedi ki...

Bezeyi çok severim meyveyle de birleşince ortaya değişik ve nefis bir tarif çıkmış ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Beze çok harika olmuş, görüntüsü tamam ama tadını merak ettim ben şimdi. Sevgilerimle...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

aa çok değişik meyveli beze. eminim güzel olmuştur:) ellerine sağlık canım.

Disalce dedi ki...

saniyecim nefis bir tarife benziyor...ellerine sağlık canım....