Translate

3 Kasım 2008 Pazartesi

GÜL BÖREĞİ VE PDÇSE-29

Misafirlerimin daha doğrusu çoçukların en sevdiği börek,gül böreği oldu. Özelikle kürdanların üzerindeki boncukları almak için epeyi uğraştılar.Benim kızım bile o kadar yediki şaşırdım.Tabi amaç yemek değil kürdanlara sahip olmak.

Hadi ben eski pasta defterimi bulmuştum ya !!!Bu börekde o defterden yani lise yıllarında yaptığım bir lezzet .
Hem çok kolay hemde sunumu güzel oluyor. Sabah kahvaltıları için çok hoş oluyor,ayrıca çoçuklarına peynir yedirmekde zorlananlar için süper bir fikir.

Fotoğraf-0178

MALZEMELER:

2 adet yufka
150 gr beyaz peynir
2 yumurta
maydanoz
kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI:

1)1 .yufkayı masaya düzgünce serin ve su bardağı ile yuvarlaklar kesin.2.yufkaya da aynı işlemi yapın.
2)Peynir,yumurta ve doğranmış maydanozları karıştırın.
3)Yuvarlak yufkalardan bir tane alın üzerine peynirli karışımdan sürüp bir yufka parçası daha koyun onun üzerine de peynirli karışımdan sürüp bir yufka parçası daha koyarak yağda kızartın.Yani üç yuvarlak yufka arasında peynirli karışım olacak şekilde bütün yufkaları hazırlayın.
Servis yaparken kürdanlara batırmayı ihmal etmeyin.
Karabiberin mutfağı
Tarifim pdçse-29 gitsin.kARABİBERİNMUTFAĞI arkadaşıma kolay gelsin.Bol tarifli bir etkinlik olsun.

7 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Bende çok severim bu tür yaramazlıkları..Şimdi olsa asla hayır diyemezdim..))Ellerine sağlık..


Sevgiler..

sevgi dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar
Ellerine sağlıkk

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımcım ellerine sağlık,
nefis görünüyor
öptümmmm

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

SENİN ŞU DEFTER HAZİNE GİBİ DEĞERLİ BENCE.BAKSANA NE KADAR GÜZEL TARİFLERİN VARMIŞ. BU BÖREĞİ BİZDE ÇOK SEVERİZ.NEFİSSS.BEN OLSAM BENDE O GÜZELİM KÜRDANLAR İÇİN SAVAŞ VERİRDİM.ÇOK HOŞ.BÖREK NEFİSSS.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Elleine sağlık canım ben de kürdan isterim.

Sevgiler,
Evren

Disalce dedi ki...

gerçekten tam bir gül olmuş..

ellerine sağlık..harika görünüyor saniyem...

Adsız dedi ki...

canım p.d.c.s.etkınlıgı 29 a katılımından dolayı cok cok tesekkür ederım benı yalnız bırakmadıgınız ıcın cok mutluyum...www.karabiberinmutfagi.blogspot.com