Translate

2 Kasım 2008 Pazar

SOBE

Sevgili www.sefertasi.blogcu.com
www.yenitadlar.blogcu.com
www.sihirlieller34.blogcu.com arkadaşlarım beni sobelemişler. Üçünüde öpüyorum.

Sobenin konusu da evde en nefret edilesi durumlar neler sence?

Sobeyi cevaplamadan önce size okuduğum çoçuk psikolojisi ile ilgili bir kitapdan bir alıntı yapmak istiyorum.

Bir gün uzakta oturan bir akrabanızı ziyarete gittiniz. Kapıyı çaldınız içeri girdiniz hemen akrabanız oraya oturma bu koltuğa otur orası bozulmasın diye sizi uyardı. Aradan zaman geçti elinizi yıkamaya gittiniz,akrabanız peşinizden gelip suyu çok açma yere sıçratma diye size telkinlerde bulundu. Kaldığınız süre boyunca bu olaylar hep devam etti.

Şimdi size soruyorum. O eve bir daha gidermisiniz.?

24.10.2008-Maçka-Akarsu 054

Hepinizin hayır dediğini duyuyorum.Şimdi can alıcı soruya sıra geldi....
Peki siz anneler çoçuk ve eşlerinize sürekli aynı şeyi yapmıyormusunuz?
Bende aynen
1)Sürekli lavabonun etrafını ıslak olmasından
2)1 lafı 10 kere söylemekten
3)Aldıkları eşyaların yerine konulmadığını görmekten
4)Bilgisayarın etrafını sürekli toplamama rağmen hep dağınık olmasından nefret ediyorum.

02.11.2008-Hayrat-Sarmaşık 013

Sobemi resimlerle süsleyeyim dedim. Bunlar yine bir arazide çekilmiş görüntüler. Hafif cise düşmüş yaprakların muhteşem görüntüsü...

Hiç yorum yok: