Translate

1 Mart 2009 Pazar

TURUNCU KAHVALTI

Hepinize iyi pazarlar,
Dün akşam sevgili oğlum anne yarın güzel bir kahvaltı sofrası hazırlayalım dedi.Sağolsun süslü sofraları kurmayı ve bana yardım etmeyi çok sever.Hem de yeni aldığımız kahvaltı takımını kullanmış oluruz diye peki dedim.
Bu takımları Samsun'daki yabancı pazarından aldım.Aldığım dükkan sahiplerine burdan selam söylüyorum. Çünkü alış veriş sırasında sohbet etmiştik ve siteme bakacaklarını söylemişlerdi.Her Samsun'a gidişimde bu pazara gider saatlerce mutfak gereçlerine bakıp değişik şeyler almaya çalışırım.

Gelelim kahvaltı soframıza,

sofra
neler mi vardı?
Domates soslu misket köfte
Peynirli zarf böreği
Yeşillikli yumurta salatası
Marul,maydanoz ve yeşilbiberleri tabağın altına yerleştirdim.Üzerien yağ,tuz ve limon döktüm.Üzerini de çeri domates ve yumurta ile süsledim.
Peynir dolgulu çeri domates
Çeri domatesin için oydum. Sonra boşluklara ezilmiş peynir ve çörek otu karışımı doldurdum.
Olmazsa olmaz peynir,zeytin ve reçel çeşitleri
Tatlı olarak da yalancı tavuk göğsü

My creation

9 yorum:

Unknown dedi ki...

harika bir sofra kahvaltı takımıda çok hoş iyi günlerde kullanın inşallah Rabbim bereketinizi arttırsın inşallah...

Adsız dedi ki...

Afiyet olsun. Kahvaltı sofranız pek güzelmiş. Kahvaltı takımlarınızı da güle güle kullanın. Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

peynir tabağını çok sevdim:) hayırlı günlerde kullan canım.
Rabbim ağız tadınızı bozmasın..

Adsız dedi ki...

çok güzel bir masa hazırlamışsınız.ellerinize saglık.kahvaltılık
takımların çok güzel iyi günlerde kullan canım..sevgiler.

neseersoy dedi ki...

Anne oğul ellerinize sağlık , ne güzel bir sofra olmuş.
Sevgilerimle

Disalce dedi ki...

turuncu iştah açar derler..diyet yapanların vay haline...

ellerine sağlık...

herşey çok güzel görünüyor...

Adsız dedi ki...

Hmmm guzel bir kahvalti sofrasi ictah acici,ellerinize saglik oglusunla ikinizin.Kahvalti takiminida gule gule kullan.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

turuncuya bende bayılırım:)
güle güle kullan canım.
masa şahane valla,bir ben eksikmişim:)ellerine kollarına sağlık
çok öptüm

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA YENİ TAKIMLARINIZI GÜLE GÜLE KULLANIN BENCE BU KAHVALTI DEĞİL BRUNCH OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER