Translate

21 Temmuz 2009 Salı

BUĞDAY SALATASI


Yine çok lezzetli bir salata ile karşınızdayım.Aysel arkadaşımın gelecek misafirleri için değişik bir salata ararken yeşilkivi'de bu salataya rastladım. İyiki de yapmışız.Çok lezzetli ve besleyici bir salata oldu.


MALZEMELER:

2 su bardağı haşlanmış buğday

3 adet domates(ben kullanmadım)

iki adet limon

3 adet dolmalık kırmızıbiber (bunun yerine kırmızıbiber turşusu kullandım)

yarım demet maydanoz

yarım demet taze soğan

yarım demet dereotu

1 su bardağı haşlanmış mısır

yarım çay bardağı zeytinyağı

1 adet büyük boy patlıcan

3–4 yemek kaşığı nar ekşisi

YAPILIŞI:

1)Buğdayı akşamdan ıslatın. Sabah haşlayın ve süzüp soğumaya bırakın. 2)Patlıcanları alacalı soyun, küp küp doğrayın ve kızartın. Peçetede fazla yağını alın.
3) Haşlanmış buğday ve kızarmış patlıcanları servis tabağına alın.
4) Kırmızı biber turşusunu küçük küçük doğrayın.Maydanoz, taze soğan ve dereotunu incecik kıyın.Haşlanmış mısırla birlikte buğdaya katın.
5)Tuz, yağ, nar ekşisi ve limon suyu ilavesiyle tüm malzemeyi karıştırın.

7 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben de değişik versiyonlarını yaparım sıksık,pek güzel olur.


ellerine sağlık canım..

ebruli dedi ki...

Yaz mevsimine yakışır bir salata olmu.Çok severim ben de.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

hunerlieller dedi ki...

çok güzel ve degişik bir salata olmuş.ellerine saglık canım.sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok güzel bir tercih gerçektende..
afiyetler olsun canım.
svglrrr...

Banu dedi ki...

Merhabalar
icinde bugday olan herseyi cok severim..Cok lezzetli gorunuyor gercekten, ellerinize saglik...

TAZE NANE dedi ki...

Çok hoş ve güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler iyi pazarlar.

Adsız dedi ki...

ÇOK SEVERİM ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR ...SEVGİLERİMLE