Translate

10 Ağustos 2009 Pazartesi

POŞET TORBASI




Alışverişlerden sonra poşetlerimizi koyacak yer ararız.Bunun için süper bir fikir,poşet torbası.Bunun için çarşıda satılan birçok güzel torba var fakat ben farklı olmak istediğim için kendim yaptım.
Kutu kutu ördükten sonra kenarlarını birleştirdim.Tabi poşetleri koymak için bir boşluk bıraktım. Ağız kısmına lastik geçirdim ordan poşetleri çekerek alabiliyoruz.
Üst kısmana ise kurdele geçirdim ve başka renk iplikle sık iğne yaparak büzdüm.Üzerine renk renk çiçekler yaparak diktim.
Değişik fakat çok kullanışlı oldu.Hatta eşim yaptıklarından en çok bunu beğendim dedi....

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım gerçekten çok güzel ve kullanışlı olmuş.ben çekmeceye tıkıştırıp duruyorum.
ellerine,emeğine sağlık
öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş.

Unknown dedi ki...

ÇOK ŞIK OLMUŞ CNAIM İYİ GÜNLERDE KULLAN İNŞALLAH...

TAZE NANE dedi ki...

Fark bazen güzel oluyor sanırım.
Aaa... Ne hoş dedim yani.

Haydi mutfağa dedi ki...

rengi modeli çok güzel,elinize sağlık