Translate

16 Kasım 2009 Pazartesi

BOMBA İNCİR

Bu pastayı yediğimden beri sürekli canım ondan yemek istiyor sanki bulaşıcı.Ben öyle tatlı tutkunu falan değilim ama bu pastayı inanılmaz çok sevdim...
Yıldız Hanıma çok teşekkür ediyorum.İlk kez onda yedim ve hemen tarifi aldım.Ve gelen ilk misafirlerime yaptım...Hepinize tavsiye ederim...Benden söylemesi...

incir

MALZEMELER:

4 yumurta
1.5 su bardağı şeker
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı dövülmüş fındık veya ceviz içi
10 adet kuru incir
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tarçın
1/2 su bardağı undan biraz fazla
üzeri için,
1 paket çikolata sosu

YAPILIŞI:

1)Şeker ve yumurtayı iyice çırpın,sıvıyağ,fındık içi,tarçın,kabartma tozu ve unu ekleyerek karıştırın.Kek hamurundan daha sulu bir hamur olacak...Yağlanmış yuvarlak borcama dökün.
2)İncirleri 4'e bölün.Tepsideki hamurun üzerine yerleştirin.Ve fırına verin.İçi çok sulu olduğı için çok yüksek ısıda pişirmeyin.Ben 160 derecede pişirdim.
3)Çikolata sosunu üzerindeki tarife göre hazırlayın. Ilınınca kekin üzerine dökün...

6 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Gerçekten de çok enfes görünüyor, canım istedi şimdi:)Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

değişik ve güzel tarifi aldım
ellerine sağlık

Şengülce dedi ki...

canım ben yine diyete başlıyamıyorum öteki pazartesi başlarım çünkü bu pastayıda yapayım yedikten sonra başlarım dayanamam ellerine sağlık ..sevgiyle kal..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben biraz değişiğini yapıyorum ama sadece çikolata sosla da enfes olur mımm.

ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Ooo harika gözüküyor çok değişik ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Değişik bir kek olmuş. Ellerine sağlık. Ben pek kuru inciri sevmem ama kardeşim çok sever. Onun için yapacağım. Ellerine sağlık.