Translate

13 Aralık 2009 Pazar

ARPA ŞEHRİYE SALATASI

Evet artık tamamen iyiyim...
Pazartesi ve işdeyim,dışarda öyle bir rüzgar varki anlatamam gece saat 12 de başlayan rüzgar hala devam ediyor...Kızım yine kreşe gitmeyeçeğim diye tutturdu zorla kaldırdım kıyafetlerini hazırlamıştım ama ben yeşil pantolan giymem mor olacak dedi.Yeterki gönlü olsun hemen yeşil pantolan kalktı mor pantolan geldi tabi bu sefer üstlerde değişti,bu sefer o bluzuda giymem dedi ...biz yeterki gönlü olsun hanfendi prenses ya dediği olacak ya eşimle ben de hizmetkarları olarak her dediğini yaptık el mahkum...neyse uzatmayayım..zorla kuçakda evden çıkarıp arabaya koyduk,gidene kadar ağladı..
biz bu sahneyi her sabah yaşıyoruz....Ne zaman bitecek bilemiyorum...ama şu varki bu kızlar babalarını ellerinde oynatıyorlar...
Neyse sizleride daraltmayayım ve tarife geçeğim..
süzme

Çok kolay ve bir o kadarda lezzetli bir salata...Ölçüler kişi sayısına göre değişmek ile beraber benim yaptığım salata için,

MALZEMELER:

1 su bardağı arpa şehriye
2 adet salatalık
süzme yoğurt
mısır
dereotu

YAPILIŞI:

Salatalıklar kabukları ile rendelenir ve suyu iyice sıkılır.Arpa şehriye makarna gibi haşlanırve süzülür.
Arpa şehriye,salatalık,mısır ve dereotu ve süzme yoğurt karıştırılarak servis tabağına alınır.
Salatalıkla süsleyerek servis yapılır....

7 yorum:

fatma dedi ki...

DEGİŞİK VE DOYURUCU BİR SALATA OLMUŞ ELLERİNİZE SAGLIK BENİM OGLUMDA ANAOKULUNA GİDERKEN ZORLA GÖNDERİYORDUM DEVAMLI AGLAMA MODUNDAYDI ARKADAŞLARI OLUNCA ALIŞTI BİRAZ SABIR EDİNCE GEÇİYOR

fatma dedi ki...

DEGİŞİK VE DOYURUCU BİR SALATA OLMUŞ ELLERİNİZE SAGLIK BENİM OGLUMDA ANAOKULUNA GİDERKEN ZORLA GÖNDERİYORDUM DEVAMLI AGLAMA MODUNDAYDI ARKADAŞLARI OLUNCA ALIŞTI BİRAZ SABIR EDİNCE GEÇİYOR

Unknown dedi ki...

çocuklarada hak vermek lazım.sıcacık yataklarından kalkıp kreşe gidiyorlar.ama yapacak birşey yok.ellerine saglık bu arada.

Pembe Tatlar dedi ki...

Süüslü cadı:)))

Erken başlamış kızın...


Ellerine sağlık canım...

keskinli dedi ki...

enfes vede doyurucu görünüyor ellerine saglik sevgiler

Unknown dedi ki...

Ah bu çocuklar ne zaman ne istiyecekleri belli olmuyo? Allah sabır versin bize.
Salata da nefis görünüyor.Ellerine sağlık

lezzetdefteri@hotmail.com dedi ki...

ben bu salatayı makarna kullanarak ve mayonez de ekleyerek yapıyorum. ellerinize sağlık...