Translate

2 Nisan 2012 Pazartesi

SOFRAM

Cumartesi misafirlerime hazırladığım menüm,


1)Kıymalı börek
Yalancı su böreğini bu sefer kıymalı olarak yaptım ve kıymayı her katın arasına koydum.Zeliş bu sefer böreğin daha da lezzetli olduğunu söyledi..
2)Yalancı içli köfte
3)Çin salatası
4)Yoğurtlu patates salatası
5)Çiğ Köfte
6)Kedi dilli pasta
daha öncekini muzlu yapmıştım bunu böğürtlenli yaptım.Yazın toplayıp dondurucuya attığım böğürtlenleri biraz şekerle pişiridim ve kremanın arasına sürdüm.Sosun kalanınıda da üzerine döktüm.Ekşi ve tatlı lezzetleri seviyorsanız süper....


4 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
ÇOK GÜZEL MASA:))

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlıkk canımm:)
o leziz sofranın kenarına sığışasımm geldii:)
muhteşemm..
mutlu haftalar canım..

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

off off offf sofra mükemmel:)ellerine sağlık canım

Bir Dilim Düş dedi ki...

Oyyy oyyy oyyy bu ne güzel bir sofra böyleeeeee ellerine kollarına sağlık.

Sevgiler,
Evren