Translate

27 Kasım 2012 Salı

KAVURMALI PİDE


Daha önceden yaptığım yaprak kıymalının hamurunu kullanarak oğlum için  yaptığım kavurmalı pide...Tabi yapalı çok zaman oldu ama yayınlamak bugüne imiş.
Hamuru için bu hamuru kullandım. Hamuru hazırladıktan sonra ikiye böldüm .Yani bu hamurdan iki adet yuvarlak pide çıkıyor.  Üzerine kurbanda kavurduğum kavurmadan koydum tereyağ parçaları ve domates koyarak fırına verdim. İndirmeye yakın üzeine biraz kaşar peyniri rendeledim.
Sabah kahvaltısı için süper bir alternatif aynı hamurundan peynirli veya kıymalıda yapabilirsiniz.Tercih sizin...

Hayat çok güzel fakat biz onu kendimize zehir ediyoruz. Şunum yok ,oğlum niye 80  aldı,makinem güzel yıkamıyor,Ayşe bunu dedi Fatma böyle yaptı.Sorun bulmakta üstümüze yok..Herşeyi kendimize dert edip üzülüyor sonunda hiçbirşeyi de halledemiyoruz.Bu nedenle herşeyi oluruna bırakıp olanı kabul etmekle başlamamız lazım.Bir kitabta okumuştum sizlerlede paylaşayım.

''hepimiz bu dünyaya hayatımızı en iyi şekilde yaşamak için geliyoruz ve inanın bana hayat saklanarak,umutsuzluklara,pişmanlıklarla harcanmayacak kadar kısa.Her gün yeni gün kendi mücizelerini beraberinde getirir......''

İnşalalh mücizelerimizi görebiliriz......

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyor, kavurmayı o kadar çok severim ki.. Ellerine sağlık canım..

*mehtap dedi ki...

Haklısın canım her şeyi dert etmekte üstümüze yok ,yapmayalım desekte uygulamak her zaman kolay olmuyor.Oğlum 80 alsa ben kesin dert etmiyorum Saniyecim:))Bu arada pideye genelde hamur işlerine bayılırım zaten ,seninkide muhteşem görünüyor,ellerine sağlık.Her zaman beklerim.

NzlGl dedi ki...

Saniyeciğim
pide çok güzel görünüyor ellerine sağlık:)

hayatla ilgili sözlere katılıyorum hemde sonuna kadar . Önemli olan onları yapabilmek

sevgiler

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Pide nefis görünüyor eline sağlık Saniyecigim.
Dert edindiğimiz seyler o kadar degersiz ki kendi degerimizi unutuyoruz bazen. Herseyin hayırlısı cnm.

Selam ve dua ile...