Translate

3 Kasım 2013 Pazar

MİSAFİRLERİM

Kızımın arkadaşları ve anneleri ile güzel bir gün..
Epeyi aradan sonra bir misafir sofram ile sizlerle beraberim.Aynı zamanda ertesi gün kızımın doğum günü olduğu için doğum günü kutlamasıda yaptık.
Çocukların seveceği yani kızımın sevdiği lezzetleri yapmaya çalıştım.Onlar için süslü kağıt tabak ve doğum günü peçeteleri kullandım.Resmini çekmeyi unuttum ama çocukların bardaklarına kelebek çıkartmaları yapıştırdım.Aynı zamanda soframızın çiçeği için koctaş tan aldığım saksıyı kurdele ve yapma çiçeklerle süsledim.
soframızdan bir kare ,ayrıca  yufkadan doğal cips yaparak çoçukların doğal beslenmesine yardımcı olmaya çalıştım.


soframızda neler vardı,

1)Su böreği

2)3-2-1 poğacası

3)Kısır(Kaplumbağa şeklinde)

4)Tel şehriye salatası
5)Közlenmiş patlıcan salatası
6)Kuru meyveli toplar
7)Yalancı ekmek kadayıfı
8)Köstebek pasta
9)ev yapımı cips
tarifi olmayanlar en kısa sürede eklenecek.

Hiç yorum yok: