Translate

10 Mart 2014 Pazartesi

CEVİZLİ KEK

Merhaba yine bir hafta başlangıcı...Çalışan biri olarak bir hafta başını hatırlıyorum bir bakıyorum ki hafta sonu olmuş. Ömrümüz geçiyor ama biz anlayamıyoruz. O yüzden kendiniz için bir şeyler yapın. Eşleriniz, çoçuklarınız ve başkalarına ayırdığınız zaman dışında  kendiniz için zaman ayırın ve istediğinizi yapın. Zaman geçiyor ve bir daha bu yaşta olmayacaksnız...

Evet kendim için bu keki yaptım. Annem Samsun'dan geldi yanında bu tarifle. Komşusu yapınca çok hoşuna gitmiş  meraklı olduğum için tarifi almış ve bana getirmiş.
Gerçekten çok lezzetli bir kek tavsiye ederim.


MALZEMELER:

3 yumurta
3 çay bardağı şeker
1 çay bardağı su
1 çay bardağı sıvıyağ
5 çay bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tarcın
ceviz içi

YAPILŞI:

1)Yumurta ve şekeri iyice çırpın.Tamamen şekerin erimiş olduğuna emin olduğunuz zaman sırasıyla su,sıvıyağı ekleyin çırpın.
2)Kabartma tozu ve unu karıştırın.Yumurtalı karışıma ekleyin çırpın.En son tarçın ve cevizleri ekleyin yağlanmış  kek kalıbınıza dökerek fırına verin.

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
ne güzel kabarmış sünger gibi bir dokusu var..
afiyet şifa olsun..

*mehtap dedi ki...

çayın yanına ne güzel olur, eline sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık nasılda güzel kabarmış hımm :)