Translate

12 Ekim 2016 Çarşamba

DİLEK ANAHTARI

      Bir arkadaşım bari tarif yayınlamıyorsun yaptığın elişlerini yayınla dedi. Baktım mantıklı geldi biraz biraz elişlerine giriş yapalım dedim....
Bu çerçeveyi bir arkadaşım için hazırladım. Siteler de gördüğüm dilek anahtarını etamin üzerine işledim ve ona uygun bir çerçeve ile hediye ettim..




Şablonu nu merak eden arkadaşlar için,




Ben elimde olan iplerle işledim.Herkes kendi zevkine göre işleyebilir.


  
        Kendi çerçevelerime yaptığım basit nakış teknikleri ile işlediğim örnekler. Ortadaki etamin işini iş arkadaşım bana hediye olarak yaptı....Normalde bu çerçeveler beyaz idi ben onları bordo ve sarı olarak boyadım. Siz arzu ettiğiniz renklere boyayabilirsiniz. Bunun için ahşap boya malzemeleri satan yerlerden istediğiniz rengi almanız yeterli...



Yeşil renkli gaz lambası yeşil cam boyası ile boyandıktan sonra simli boya ile kontör geçildi. 

1 yorum:

uzmanamator dedi ki...

bayıldıııııım elimdeki kaneviçeyi daha bitirememiş biri olarak sizin bitmiş işlerinize bayıldım maşallah şablonu kaydedeceğim ölmez de emekli olursam çok vaktim olur belki el ayak da tutarsa diye :)